SandrasSkafferi.blogg.se

Jag är en 21-årig tjej som pluggar till civilekonom. På fritiden älskar jag att laga mat och baka, både enkla saker och lite mer avancerat. Vissa gånger lyckas jag och vissa gånger går det helt åt skogen. Jag tänkte att jag skulle dela med mig av mina misslyckanden och triumfer i köket och om möjligt kunna ge lite inspiration till andra. Jag kommer att tipsa om enkla student måltider, de perfekta hembakade presenterna och mycket mer!

Müslibars!

Publicerad 2013-11-15 12:19:13 i Snacks & Bars

Så här blev müslibarsen! Jag råkade grädda mina någon minut för länge så de föll itu lite när jag skar dem, två minuter kortare så blir de perfekta nästa gång! Jag tycker de blev riktigt goda! De smakar ganska mkt jordnötssmör och cashewnötterna ger att bra tuggmotstånd! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela